Tuesday, November 24, 2009

گوگل ترند

گوگل ترند یکی از وب سایتهای متعلق به سایت گوگل هست که به شما نشون میده موضوعات سرچ در چه کشوری بیشتر از باقیه جاها بوده. و همچنین میتونید نتیجه رو در مورد یک کشور و حتی زمان خاصی مختصر کرد

آدرس سایت

: http://www.google.com/trends


آينده محل کار قطعا در حال تغيير است. قواعد جديد بسياري براي كار داريم كه بازي را تغيير مي‌دهند.


سايت‌هاي ارتباط اجتماعي مثل تويتر و فيس بوك، شيوه تعامل در زندگي و كسب‌وكار را تغيير مي‌دهند. گفت‌وگو در تويتر و دسترسي به ابزارهايي مثل «گوگل ترند» بازاريابي را متحول كردند. همچنين به نظر مي‌رسد جنبشي در نوع نگاه افراد و بنگاه‌ها به روش كاركردن ديده مي‌شود. مشاهده مي‌کنيم كه مردم بيشتري درباره درآمد منفعل ياد مي‌گيرند و اينكه معامله وقت با پول احمقانه است. از اينها گذشته، بسيار منطقي است كه ارزش كار را با نتايج بسنجيم. مديران زيادي به اين تشخيص رسيده‌اند که معنا ندارد به كسي بابت «حضورش» در محل كار پول بپردازند. «ارزش» و فايده‌اي كه آنها ارائه مي‌دهند سنجه واقعي ارزشمند بودن‌شان است. منافع زيادي از قطع روابط با ملت همكار و هم اتاقي وجود دارند.
1 - کار کردن در هر جايي: اين يکي از مشهودترين منافع است، اينطور نيست؟ اگر از «مكان اختصاص يافته» به خود راضي نيستيد، براي گشتن و کار کردن در هر جايي با ارتباطات بي‌سيم (اينترنت) آزاد هستيد. بعضي از مديران اغلب در وسط يک سفر ماهيگيري يا درون كابين خصوصي پناهگاه اسکي کار مي‌کنند. اين‌گونه نيست که اين کار زمان شخصي‌شان را کاهش دهد، بلکه به آنها تحرک بيشتري براي انجام اين سفرها و انتخاب محل کار مي‌دهد.

No comments: